Uvod

Prava strategija za najboljše rezultate

Uvod v optimizacijo za iskalnike

Najpomebnejši elementi pri optimizaciji

Kako iskalniki rangirajo spletne strani

Razlika med iskalnikom in imenikom

Kaj pomeni neetična optimizacija za iskalnike

UVOD V OPTIMIZACIJO SPLETNIH STRANI ZA ISKALNIKE


 

Zakaj morate optimirati vašo spletno stran za iskalnike?

Nove spletne strani lahko vpišemo v iskalnike tako, da izpolnimo preprost obrazec. Nažalost, pa samo vpis v iskalnike ni dovolj. Brez optimizacije spletne strani za iskalnike, bi bila vaša spletna stran uvrščena na naprimer 7544 mesto, med več kot 110 tisoč danimi rezultati.

 

Le peščica uporabnikov, ki iščejo storitve preko iskalnikov, jih pogleda preko prve in druge strani rezultatov iskanj

75% iskalcev nikoli ne pogleda preko prve strani rezultatov iskanj (Vir: Georgia Institute of Tehnology). Večina iskalnikov prikaže na eni strani le 10 rezultatov, le peščica iskalcev pa pogleda tudi rezultate na drugi strani. Za spletno stran, ki je na 11 mestu rezultatov, to pomeni veliko "zgrešenih" obiskovalcev.

 

Iskalnikom morate povedati v čem je bistvo vaše spletne strani (kaj (o čem) pripoveduje, katero storitev in izdelke predstavljate, lokacijo, itd.)

Iskalnikom morate omogočiti, da preberejo in določijo smisel vaše spletne strani. Če iskalnik ne more določiti, da vaša spletna stran govori o ribiški opremi (ključna beseda bi bila "ribiška oprema"), jo tudi ne more visoko uvrstiti za to ključno besedo.

Proces optimizacije, ki bo iskalnikom omogočil, da hitro ugotovijo kaj ponuja vaša spletna stran (in posledično zagotovil visoke rezultate za vam pomebne ključne besede), se imenuje optimizacija spletnih strani za visoke uvrstitve v iskalnikih (še bolj pravilno - v rezultatih iskanj v iskalnikih). Mednarodno uveljavljena kratica za to je SEO - v angleščini: Search Engine Optimization (Search Engine = iskalnik, Optimization = optimizacija).