Spletni marketing

Majhne pozornosti, ki naredijo velike razlike

Dvignite zaupanje

Uporabite jasno, pravilno in učinkovito besedilo

Optimirajte podstrani za naročanje

MAJHNE POZORNOSTI, KI NAREDIJO VELIKE RAZLIKE


Čeprav se zdi, da bi nekatere stvari, ki jih bomo omenili v tem poglavju, bolj spadale pod poglavje "izdelava spletnih strani", so v bistvu temelj uspešnega spletnega poslovanja in pretvorbe obiskovalcev v vaše stranke in kupce.

Večina hitrih odhodov iz spletnih strani (spletne strani se povprečno zapustijo že v 3 do 5 sekundah), je še vedno na račun počasnega prenosa spletne strani na uporabnikov računalnik. Če se vaša spletna stran nalaga prepočasi, jo bo mnogo obiskovalcev zapustilo še preden si jo bo sploh ogledalo.

Ni pomebno, kako kvaliteten in po ugodnih cenah je vaš proizvod ali storitev, če se vaša spletna stran ne prenese na uporabnikov računalnik dovolj hitro, veliko obiskovalcev tega ne bo izvedelo.

Kar nekaj je elementov, ki lahko pospešijo prenos spletne strani na obiskovalčev računalnik. Seveda morate najprej poskrbeti za to, da ima ponudnik gostovanja vaše spletne strani hiter in zanesljiv strežnik.

 

Zmanjšajte število grafik

Številni grafični elementi in slike, ki zasedajo veliko prostora, imajo lahko zelo velik (ponavadi tudi največji) vpliv pri upočasnjevanju prenosa spletne strani na uporabnikov računalnik. Za vsak grafični element ali sliko, mora vaš brskalnik ponovno vzpostaviti povezavo s strežnikom.

Če že ne morete zmanjšati števila grafičnih elementov, jih poskusite nekaj združiti v eno večjo. Če se grafika ponavlja, uporabite isto na večih delih vaše spletne strani. Brskalnik bo tako uporabljal tisto, ki se je že prenesla na uporabnikov računalnik.

 

Slikam določite dimenzije

Vedno se prepričajte, da imajo vaše slike v HTML kodi določene svoje dimenzije. To pomeni, da ima vsaka IMG značka določene WIDTH in HEIGHT atribute.

Če brskalnikom ni potrebno določevati dimenzij slik in grafik, lahko za ta mesta določijo označevalce (placeholders) in začnejo takoj prikazovati besedilo. Besedilo se v tem primeru pokaže še preden začne brskalnik s strežnika prenašati slike (oziroma drugače: slike se v tem primeru prikažejo nazadnje).

 

Naredite zgornji del (head) spletne strani privlačen

Še posebej, če se vaša spletna stran prenaša na uporabnikov računalnik nekoliko dlje, je pomebno, da imate zgornji del spletne strani zanimiv. Ta del se na spletni strani pokaže prvi in pomebno je, da obiskovalca "zamotite", preden se pokaže preostanek spletne strani.

 

Razdelite tabele

Spletne strani, ki vsebujejo samo eno večjo tabelo potrebujejo dalj časa, da se prikažejo v brskalniku. Velike tabele razdelite na več manjših.

 

Določite tabelam dimenzije

Enako kot pri slikah in grafiki ... če tabelam določite dimenzije (WIDTH in HEIGHT), brskalnikom ni potrebno čakati, da se iz strežnika prenese vsa HTML koda, da bi lahko izračunali tabelam dimenzije.

 

Preverite čas prenosa vaše spletne strani

Zelo pomebno je, da veste, koliko časa potrebuje vaša spletna stran, da se prikaže v brskalniku. Celotna spletna stran, bi se morala pri običajni telefonski povezavi (56K) prikazati znotraj 20 sekund. Zgornji del spletne strani (glava), naj bi se prikazala v 5 do 8 sekundah.

 

Zaključek

Hiter prikaz spletne strani v uporabnikovem brskalniku, je eden od najosnovnejših elementov, ki jih moramo pri spletnem marketingu upoštevati. Če se spletna stran prikaže zelo hitro (vendar to ne sme biti na škodo izgleda spletne strani), bodo imeli obiskovalci več časa, da si bodo ogledali dejansko vsebino na spletni strani. Nasprotno, se spletne strani, ki se prikazujejo prepočasi, tudi zelo hitro zapustijo (ponavadi še preden obiskovalec pride do vsebine).