Spletni marketing

Majhne pozornosti, ki naredijo velike razlike

Dvignite zaupanje

Uporabite jasno, pravilno in učinkovito besedilo

Optimirajte podstrani za naročanje

OPTIMIZACIJA PODSTRANI ZA NAROČANJE


Statistike kažejo, da več kot 60% potencialnih kupcev preko spleta, opusti postopek naročanja na podstrani za naročanje. Če vaša podstran za naročanje ni lahka za uporabo, bo ves trud, ki ste ga vložili na ostalih straneh, v katerih ste predstavljali vašo storitev ali izdelek zaman.

Tukaj je nekaj napomebnejših točk, ki vam bodo pomagali, da bo vaša podstran za naročanje delovala brezhibno:

Poskrbite za to, da imajo vse vaše strani povezavo do podstrani za naročanje.

Vsem povezavam do podstrani za naročanje dajte prepoznavna imena, kot so "Naročilo", "Nakup", "Trgovina", ipd.

Ne skrivajte cen vaših izdelkov ali storitve. Ljudje od vas ne bodo kupovali, če ne bodo vedeli, koliko morajo plačati.

Povejte obiskovalcem, koliko jih bo stala poštnina in davek.

Povejte obiskovalcem, kdo ste in vse vaše kontaktne podatke.

Če je le mogoče, ponudite brezpogojno vračilo denarja v primeru, da kupec z izdelkom ne bo zadovoljen.

Poskrbite za to, da so vaše podstrani za naročanje pregledne in lahko razumljive. Strani preizkusite na vaših prijateljih (predvsem na tistih, ki interneta ne uporabljajo tako pogosto).