Spletni marketing

Majhne pozornosti, ki naredijo velike razlike

Dvignite zaupanje

Uporabite jasno, pravilno in učinkovito besedilo

Optimirajte podstrani za naročanje

PageRank

DVIGNITE ZAUPANJE


Zelo pomebno je, da imajo obiskovalci vaše spletne strani tudi zaupanje v vaše podjetje (če je to spletna stran, ki predstavlja podjetje) in s tem storitev ter izdelke, ki jih podjetje predstavlja. Vaše stranke vam morajo zaupati. Če zaupanja ni, od vas ne bodo kupovale.

 

Poskrbite za to, da ima vaša spletna stran profesionalni design

Vaša spletna stran mora izgledati perfektno. Če je potrebno, za to nalogo najemite profesionalnega spletnega oblikovalca. Ne uporabljajte mežikajočega besedila, neprofesionalnih animacij ali preizstopajočih oglasnih pasic (bannerjev). Na spletni strani se mora obiskovalec hitro znajti in se počutiti udobno.

Naloga oblikovanja (oblikovalca) spletne strani ni samo ta, da je spletna stran privlačna, ampak, da je hkrati pregledna in funkcionalna (da se obiskovalec na spletni strani hitro "znajde").

 

Povejte obiskovalcem, kdo ste

Poskrbite za to, da bo imel obiskovlec občutek, da se za spletno stranjo nahajo "resnični" ljudje. Na svoji spletni strani ponudite tudi lahko dostopne informacije o kontaktu.

Če obiskovalci ne bodo vedeli, od koga bodo kupovali ali, če ne bodo mogli najti kontaktnih informacij, od vas ne bodo kupili nič.

 

Ponudite brezplačne poskusne različice in zagotovila o vračilu denarja

Najbolj razširjen (in tudi najbolj siguren) način, ki ga podjetja uporabljajo za vzpostavitev zaupanja pri potencialnih strankah so brezplačne poskusne (DEMO) različice izdelkov in zagotovila o vračilu denarja, v primeru, da stranka z izdelkom ne bo zadovoljna. Če bodo vaše stranke vedele, kaj bodo dobile, bodo veliko verjetneje to tudi kupile. Prav tako bodo veliko verjetneje od vas kupovale, če bodo vedele, da tudi vi 100% stojite za svojim izdelkom oziroma storitvijo.

 

Prikažite priporočilna pisma

Veliko bolje je, če o vas lepo govorijo drugi, kot če o vas, lepo govorite sami. Priporočilno pismo vaše stranke, bo vašim potencialnim strankam dalo jasnejši dokaz o kvaliteti vaše storitve ali izdelka. Na svetovnem spletu, je to še toliko bolj pomebno, ker z vašimi potencialnimi strankami ne morete govoriti iz oči v oči. Zaupanje in verodostojnost, morate zato pokazati na druge načine.