Koristni nasveti

Kako izbrati pravi naslov spletne strani

Zemljevid spletne strani za lažjo indeksacijo

Povejte iskalnikom kje naj iščejo z robots.txt dokumentom

Vpis spletne strani v iskalnike in imenike

KAKO IZBRATI PRAVI NASLOV SPLETNE STRANI



Naslov, je eden najpomembnejših elementov pri uvrstitvah spletne strani za njene najpomebnejše ključne besede. Dobro izbran naslov spletne strani, lahko izjemno izboljša njeno učinkovitost.

Naslov je besedilo, ki je napisano med <TITLE> in </TITLE> značkama v HTML kodi vaše internetne strani. Prava izbira naslova, lahko bistveno poveča delež usmerjenih obiskovalcev na vašo spletno stran.

 

Zakaj je naslov vaše spletne strani tako pomemben za njen uspeh?


1. Naslovi spletnih strani so izredno pomebni iskalnikom

Večina iskalnikov, daje naslovu internetne strani (poleg domene) večjo pozornost, kot vsem ostalim elementom. Če vaša spletna stran v naslovu vsebuje vam najpomebnejšo ključno besedo ali besedno zvezo, ste za to besedo v iskalnikih pridobili veliko mest.

2. Naslov spletne strani je zelo pomeben za spletne uporabnike

Prvo, kar bodo spletni uporabniki videli, ko bodo preko iskalnikov prišli do vašega spletnega mesta, bo naslov. Mnogo iskalnikov v svojih rezultatih iskanj, uporabijo naslov spletne strani tudi kot povezavo do nje. Naslov spletne strani se izpiše tudi, ko uporabnik vašo stran doda med priljubljene povezave v svojem brskalniku.

 

Kaj to pomeni v praksi?


Pomembno je, da naslov spletne strani uporabnikom pove, kaj vaša stran predstavlja in ima hkrati prisotne za vas najpomebnejše ključne besede (besede, ki mislite, da jih bodo spletni uporabniki največkrat vpisovali v iskalnike, ko bi si želeli stopiti v kontakt z vami, oziroma vsebino, ki jo vaša spletna stran ponuja).

Naprimer, da imate trgovino z oblačili v Ljubljani, ne boste uporabili naslova kot:

Dobrodošli v Marjetici d.o.o.

Ljudje na tak naslov po vsej verjetnosti ne bodo kliknili, saj ne vedo ne, kdo ste, ne kaj ponujate. Tak naslov povprečnemu spletnemu uporabniku ni privlačen. Boljši primer bi bil:

Trgovina z oblačili po ugodnih cenah v Ljubljani

Zakaj je drugi naslov boljši?

Drugi primer naslova ima pred prvim zelo pomebne prednosti.

1. Drugi naslov vsebuje pomebno ključno besedno zvezo (trgovina z oblačili). Vključitev te besedne zveze v naslov spletne strani, bo bistveno pripomogla k višjim uvrstitvam spletne strani za to ključno besedno zvezo.

2. Uporabnikom pove razlog, zakaj naj kliknejo na povezavo (oblačila so po ugodnih cenah).

3. Drugi naslov pove lokacijo trgovine. S tem, da povemo geografsko lego, na spletno stran privabimo usmerjene obiskovalce, torej ljudi, ki jih dejansko zanima nakup oblačila in se trenutno nahajajo v Ljubljani ali so v Ljubljano namenjeni.

Dobra izbira naslova spletne strani torej izboljšuje pozicije spletne strani v rezultatih iskanj za določene ključne besede. Prav tako, pa bo znatno povečal delež klikov na povezavo do vaše spletne strani, ko bo le-ta že visoko v iskalnikih (zelo pomebno vlogo (ali še pomebnejšo), ravno pri številu klikov na vašo stran, ima tudi opis spletne strani).